A cunniscenza di basa di cuscinetti pò esse capitu in un articulu, cusì salvà prestu!

1.Ta struttura di basa di u cuscinettu

A cumpusizioni di basa di u cuscinettu: anellu internu, anellu esternu, elementi rotulanti, gabbia

Anellu internu: tende à cunghjuntà strettamente cù l'arbulu è girà inseme.

Anellu esternu: Hè spessu assuciatu cù u sediu di cuscinettu in transizione, principalmente per a funzione di supportu.

U materiale di l'anelli interni è esterni hè in acciaio GCr15, è a durezza dopu u trattamentu termale hè HRC60 ~ 64.

Elementi Rolling: Cù l'aiutu di e cage, sò disposti uniformi in a trinchera di l'anelli interni è esterni.A so forma, a dimensione è a quantità influenzanu direttamente a capacità di trasportu di u cuscinettu è a prestazione.

Cage: In più di separà uniformemente l'elementi rotanti, pò ancu guidà l'elementi rotanti per rotà è migliurà efficacemente a prestazione di lubricazione interna di u cuscinettu.

Balla d'acciaio: U materiale hè generalmente in acciau GCr15, è a durezza dopu u trattamentu termale hè HRC61 ~ 66.U gradu di precisione hè divisu in G (3, 5, 10, 16, 20, 24, 28, 40, 60, 100, 200) secondu a tolleranza dimensionale, a tolleranza di forma, u valore di calibre è a rugosità di a superficia da alta à bassa.Quessi sò dece gradi.

Inoltre, ci sò strutture ausiliarie per i cuscinetti

Copertura antipolvere (anellu di sigillatura): impedisce a materia stranera di entre in u cuscinettu.

Grasso: Lubrica, riduce a vibrazione è u rumore, assorbe u calore di attritu, è aumenta a vita di i cuscinetti.

53

2. Bearing gradu di precisione è u metudu di rapprisintazzioni di u rumore

A precisione di i cuscinetti rulli hè divisa in precisione dimensionale è precisione rotazionale.U livellu di precisione hè statu standardizatu è divisu in cinque livelli: P0, P6, P5, P4 è P2.A precisione hè stata migliurata successivamente da u nivellu 0. Comparatu cù l'usu abituale di u nivellu 0, hè abbastanza.Sicondu diverse cundizioni o occasioni, u livellu di precisione necessariu hè diversu.

54

3. Frequently Asked Bearing Questions

(1) Cuscinetti azzaru

Tipi cumuni di acciai à cuscinetti à rulli: acciai à cuscinetti à altu carbonu, acciai à cuscinetti carburizzati, acciai à cuscinetti resistenti à a corrosione, acciai à cuscinetti à alta temperatura.

(2) Lubrication dopu a stallazione di cuscinetti

Lubrication hè divisa in trè tippi: grassu, oliu lubricating, lubrication solidu

Lubrication pò fà u cuscinettu curriri nurmalmente, evitari u cuntattu trà a raceway è a superficia di l 'elementu rolling, riducendu u attritu è ​​usu in u cuscinettu, è cresce a vita di serviziu di u cuscinettu.U grassu hà una bona aderenza è resistenza à l'usura è resistenza à a temperatura, chì ponu migliurà a resistenza à l'ossidazione di i cuscinetti à alta temperatura è rinfurzà a vita di serviziu di i cuscinetti.U grassu in u cuscinettu ùn deve esse troppu.Troppu grassu avarà l'effettu oppostu.A più alta a velocità di rotazione di u cuscinettu, u più grande u dannu.Fararà u cuscinettu per generà assai calore quandu hè in esecuzione, è serà facilmente danatu per via di u calore eccessivu.Per quessa, hè assai impurtante per riempie u grassu scientificamente.

55

4. Precauzioni per a stallazione di cuscinetti

Prima di a stallazione, fate attenzione à verificà s'ellu ci hè qualchì prublema cù a qualità di u cuscinettu, selezziunate u strumentu di stallazione currispundenti currettamente, è fate attente à a pulizia di u cuscinettu quandu installate u cuscinettu.Quandu toccu, fate attenzione à ancu forza è toccu ligeramente.Dopu à a stallazione hè cumpleta, verificate chì i cuscinetti sò in u locu.Ricurdativi, ùn micca unpack u cuscinettu finu à chì i preparazione sò cumpleti per prevene a contaminazione.

56


Tempu di Postu: Oct-08-2022