Allora chì tipi di cuscinetti ci sò?

I cuscinetti sò una di e parti meccaniche più cumunimenti usate, chì portanu a rotazione è u muvimentu reciprocante di l'arbulu, allistendu u muvimentu di l'arbulu è u sustegnu.Se i cuscinetti sò usati, l'attrito è l'usura pò esse ridutta.Per d 'altra banda, se a qualità di u cuscinettu hè bassu, pruvucarà fallimentu di a macchina, cusì u cuscinettu hè cunsideratu cum'è una di e parti meccaniche impurtanti.
Allora chì tipi di cuscinetti ci sò?
Ci sò dui tipi principali di cuscinetti: cuscinetti sliding è cuscinetti rulli.
Cuscinetti di scorrimentu:
U cuscinettu sliding hè generalmente cumpostu da un sediu di cuscinettu è un cuscinettu di cuscinettu.In i cuscinetti sliding, l'arbulu è a superficia di cuscinettu sò in cuntattu direttu.Puderà resistere à e carichi d'alta velocità è di scossa.I cuscinetti lisci sò usati in i mutori di l'automobile, i navi è e macchine.
Hè a film d'oliu chì sustene a rotazione.U film d'oliu hè un film d'oliu finamente spartu.Quandu a temperatura di l'oliu aumenta o a carica hè troppu pisanti, u film d'oliu diventerà più diluente, causendu u cuntattu di metalli è ardenti.
Altre funzioni includenu:
1. A carica ammissibile hè grande, a vibrazione è u rumore sò chjuchi, è pò curriri tranquillamente.
2. Per mezu di l'implementazione di u statutu di lubricazione è di mantenimentu, a vita di serviziu pò esse usata semi-permanente.
Cuscinetti rulli
I cuscinetti rotulanti sò furnuti cù sfere o rulli (barre tondi) per riduce a resistenza di attritu.I cuscinetti a rulli includenu: cuscinetti a sfera profonda, cuscinetti a sfera à cuntattu angulare, cuscinetti à rulli conici, cuscinetti assiali, etc.
Altre funzioni includenu:
1. Bassu attritu di partenza.
2. Paragunatu cù cuscinetti sliding, ci hè menu attritu.
3. Siccomu a dimensione è a precisione sò standardizati, hè faciule cumprà.
Comparazione di e cundizioni di travagliu di i dui cuscinetti:
Comparazione di prestazioni:
Supplementu di cunniscenza: cunniscenza basi di lubricazione fluida
A lubricazione fluida si riferisce à u statu di lubricazione in quale i dui sò completamente separati da un film fluidu.Nant'à un arbre sliding, a pressione generata da u fluidu in u cuscinettu è u spaziu di l'arburu sustene a carica nantu à u cuscinettu.Questu hè chjamatu pressione di film fluidu.A lubrificazione riduce l'usura è l'attrito attraversu un muvimentu liscia.Quandu s'utilice per un bellu pezzu, l'oliu lubrificante hè necessariu.
In sintesi, i cuscinetti sò una di e parti più cumunimenti usate (parti standard) in u disignu meccanicu.Un bonu usu di cuscinetti pò migliurà u rendiment di u produttu è riduce i costi.Per quessa, hè particularmente impurtante di maestru di a cunniscenza pertinente di cuscinetti.


Tempu di Postu: Apr-15-2021