U scopu di u cuscinettu

Metallurgical Industry-Appiicazioni
L'industria metallurgica include parte di fusione, parte di laminatura, equipamentu di livellazione, casting continuu è laminazione, etc. I cundizioni di travagliu di l'industria sò carattarizati da carichi pesanti, alta temperatura, ambiente duru, operazione cuntinuu, etc., chì affettanu a vita di serviziu. , capacità di trasportu, resistenza à alta temperatura, è affidabilità di i cuscinetti.A sessualità presenta esigenze più alte.Longteng usa materie prime d'alta qualità, tecnulugia speciale di trattamentu termale è tecnulugia speciale di trasfurmazioni in biancu.Ottimizendu a struttura interna, u cuscinettu hà una capacità di trasportu di carica più altu, chì migliurà a vita di serviziu è l'affidabilità di u cuscinettu, è à u stessu tempu furnisce l'utilizatori cù suluzioni.
Parti d'applicazione: parte di fusione, parte di laminazione, equipaggiu di livellazione, colata è laminazione cuntinui, parte di tavola di rulli, cordone d'acciaio

Wind Power / Energy Equipment-Application
L'energia eolica hè una di e principali fonti di energia pulita di u mondu, è a generazione di energia di grande megawatt hè a direzzione chjave di u sviluppu.I cuscinetti currispondenti di l'energia eolica Longteng vi furniscenu una garanzia per a generazione di energia stabile.
Longteng per trè categurie high-end
Parte di l'applicazione: pitch, yaw, generator, drive/gearbox

Construction Machinery-Application
A machina di custruzzione include machini stradali, machini di elevazione, machini di pumping, etc. E so caratteristiche di travagliu sò carichi pisanti, bassa velocità è un altu marghjenu di sicurezza, chì mette in avanti esigenze elevate nantu à l'affidabilità di i cuscinetti rotulanti.
I cuscinetti di rotazione di Longteng, i cuscinetti a rulli cilindrici, i cuscinetti a rulli conici, i cuscinetti a mezzaluna, i cuscinetti di alberi di carrelli elevatori sono stati accoppiati con successo a macchinari di sollevamento, macchinari stradali, pompe idrauliche, motori idraulici è altri campi.Longteng hè dispostu à camminà cun voi in u campu di a machina di custruzzione è furnisce suluzioni tecniche cumplette per a vostra attività.
Longteng per cuscinetti a rulli sferici high-end
Aree di applicazione: macchine per scavare, caricatori, macchine di sollevamento, macchine stradali, macchine per pali, macchine per calcestru, macchine per tunneling, macchine per perforazione di roccia

Food Machinery-Application
Ch'ella sia un mulinu di farina, un mulinu di risu o un mulinu di zuccaru, a machina di granu hè carattarizata da una velocità di rotazione di 400 à 600 rpm, un funziunamentu cuntinuu per 24 ore, è un altu requisitu di vibrazione è rumore.A so struttura hè generalmente 4 rulli o 8 rulli, i cuscinetti sò stallati à i dui estremità di i rulli, è i cuscinetti à rulli sferichi sò generalmente usati.
Basatu nantu à e cundizioni di u funziunamentu di i cuscinetti di e macchine alimentari, Longteng Bearing furnisce soluzioni di cuscinetti à rulli sferichi per vibrazioni, rumore è longa vita.
Zone d'applicazione: mulinu di farina, mulinu di risu, macchina di zuccheru

Power Transmission-Application
Trasmissioni putenza include riduzzione, scatula gear, valve pump, etc. I prudutti bisognu di varii prestazioni cum'è bassu rumore, bassu vibrazioni, bassu cunsumu energia, vitezza variàbbili, è alta efficienza.Longteng pò furnisce diversi tipi di cuscinetti rotulanti di struttura di sigillatura è suluzioni tecniche, è hà tecnulugii d'applicazione assai maturi in termini di risparmiu energeticu, riduzzione di cunsumu è pocu rumore.
Parti di l'applicazione: riduttore, scatola di ingranaggi, valvola di pompa idraulica, mutore diesel

Fluid Machinery-Applicazione
Macchinari fluidu includenu vari tipi di fan, compressori d'aria, compressori di viti, etc. I prudutti generalmente travaglianu continuamente, è i cuscinetti sò sottumessi à carichi equivalenti relativamente grande, carichi di scossa, è carichi radiali è assiali cumminati durante u funziunamentu.Longteng usa materie prime d'alta qualità, tecnulugia speciale di trattamentu termale è tecnulugia speciale di trasfurmazioni in biancu.Ottimizendu a struttura interna, u cuscinettu hà caratteristiche di resistenza à a frizione bassa, chì migliurà l'efficienza operativa di l'equipaggiu, è migliurà a vita di serviziu è l'affidabilità di u cuscinettu.L'utilizatori furniscenu suluzioni.
Parti di l'applicazione: fan, compressore d'aria, compressore a vite

Ascensore-Applicazione
L'elevatori includenu scale dritte, escalators, traction machines, guide sheaves, etc. I requisiti principali sò bassu rumore, vibrazione bassa, carica alta, torque alta, bassa, media è alta velocità, alta affidabilità è longa vita.Hè ancu assai impurtante per riduce u cunsumu d'energia..Longteng pò furnisce cuscinetti rulli cù diverse strutture sigillate è suluzioni tecniche.
Parti di applicazione: scale dritte, scale mobili, strade dritte, macchine di trazione, riduttori, pulegge e pulegge guida, apriporta

Macchine Agriculture-Applicazione
A machina agricula include mietitrici, trattori, piantatori, transplanters di risu, macchine di latura, etc. L'ambiente di travagliu hè duru, cù più polvera è acqua fangosa, è hè almacenatu per un bellu pezzu durante i periodi inattivi.A vitezza limitu hè di solitu micca altu, ma u rendiment di sigillatura cuscinetti hè assai altu.In ordine à scuntrà i bisogni di cundizioni di travagliu duri, Longteng pò furnisce vari tipi di cuscinetti rulli struttura di sigillatura è suluzioni tecnicu.
Zone d'applicazione: Mietitrice, trattore, piantatrice, trapiantatrice di risu

Motor-Application
I mutori includenu mutori industriali, servomotori, mutori stepping, muturi di cunversione di frequenza, mutori a prova di esplosione, mutori speciali è altri muturi.Anu principarmenti e caratteristiche di bassu rumore, bassa vibrazione, bassu cunsumu d'energia è alta efficienza.Longteng hà tecnulugii assai maturi in quantu à u risparmiu d'energia, a riduzione di u cunsumu è u rumore bassu, è pò furnisce solu suluzione à l'utilizatori.
Campi d'applicazione: muturi à risparmiu energeticu, mutori à prova di esplosione d'alta tensione, servomotori, codificatori, mutori di cunversione di frequenza, mutori industriali

Medical Devices-Appiicazioni
In vista di a particularità di l'industria di l'equipaggiu medicale è a diversità di l'ambiente di l'applicazione, selezziunemu materie prime, grassu, sigilli è altri accessori cù proprietà spiciali, è una struttura interna ottimizzata apposta, per chì u cuscinettu hà una velocità ultra-alta, bassa. torque, grande capacità di carica, è resistenza à a radiazione., Bassa volatilità, autolubricante è altre proprietà.
Parti d'applicazione: trapano dentale, macchina CT, centrifuga
Dragon Out of the East Tenda World Liu Xingbang

Robot industriale-Applicazione
L'industria di a robotica hè una industria emergente.Unu di i fundamenti di Manufacturing 4.0 hè a fabricazione intelligente.I robot industriali necessitanu un funziunamentu stabile è precisu è ùn ponu micca fà senza u supportu di cuscinetti di robot di precisione.U cuscinettu di u robot hè un tipu di cuscinettu cù struttura è esigenze speciali.Frà elli, cuscinetti flessibili, cuscinetti à rulli incruciati, cuscinetti à rulli conici, ecc.I campi di applicazione includenu un riduttore RV, un riduttore armonicu è un corpu di drago di macchina.
Parte di applicazione: riduttore RV, riduttore armonicu, basa


Tempu di Postu: Apr-15-2021